obey-robots.txt
04 Augustus 2015, 09:20
Goedemorgen bezoeker
Navigatie
Ruil text ads (adwords)
Krijg meer bezoekers en backlinks met Ad-Vertise.nl. Hoe werkt het? Registreer, selecteer "Advertenties België" en maak je eigen tekst advertentie. Kies een advertentie formaat, pas de kleuren aan en plaats html code op je eigen website. Nu worden jouw advertenties vertoont op alle deelnemende websites die óók voor Advertenties België hebben gekozen. Bekijk advertentie formaten.
Nederlandse ISP's
· Caiway.Gebruikers.Eu
· Glasvezel.Gebruikers.Eu
· Kpn.Gebruikers.Eu
· Online.Gebruikers.Eu
· Stipte.Gebruikers.Eu
· Tele2.Gebruikers.Eu
· Telfort.Gebruikers.Eu
· T-Mobile.Gebruikers.Eu
· Upc.Gebruikers.Eu
· Vodafone.Gebruikers.Eu
· Xs4all.Gebruikers.Eu
· Zeelandnet.Gebruikers.Eu
· Ziggo.Gebruikers.Eu
Onderwerp bekijken
Zoek eerst hier of je een oplossing kunt vinden voordat je begint te posten!
 Onderwerp afdrukken

Mijn Digibox of Digicorder reageert niet meer. Wat kan ik doen?

Admin
Als je Digibox of Digicorder niet meer werkt zoals het hoort (bv. de OK-toets van de digitale afstandsbediening werkt niet meer, de TV-gids bevat geen programma’s, je krijgt een foutmelding bij het openen van de TV-theek, pauzeren of terugspoelen is niet meer mogelijk,…), dan kun je het best je decoder opnieuw opstarten.

• Haal de stekker van je decoder uit het stopcontact
  • Wacht 10 seconden
  • Steek de stekker opnieuw in
  • Wacht tot de decoder opnieuw volledig opgestart is

Smile

billy004
of een fact reset doen ok en menu knop inhouden tot fact set done op scherm komt

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Mijn Digibox of Digicorder reageert niet meer. Wat kan ik doen?', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum Antw. Laatste bericht
huistoets werkt niet Digitale radio of televisie storing 2 20 juli 2015, 09:53
Niet klant Algemeen 1 03 maart 2015, 15:17
opnames van digicorder naar dvd recorder Hardware instellingen 1 25 december 2014, 14:16
AD-210 Digibox Probleem Decoders van Telenet voor digitale radio en tv. 2 11 augustus 2014, 10:21
Digicorder & NAS (DLNA) Decoders van Telenet voor digitale radio en tv. 4 16 juni 2014, 11:24
Gebruikers Online
· Gasten online: 1

· Leden online: 0

· Totaal aantal leden: 218
· Nieuwste lid: nathalie1308
Inloggen
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?

» Registreer «
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

17 oktober 2014, 15:06
Ik heb een Gigaset 220A aangesloten op de HWGTelenet modem. Als iemand opbelt hoort deze steeds de bezettoon. De Gigaset resetten lukt niet (ik heb alle reset mogelijkheden uitgeprobeerd). Iemand een

12 juni 2014, 11:34
KAN IK EEN GEBRUIIKER OPZOEKEN ?

25 maart 2014, 22:14
(vervolg) onmiddellijk het logo 'Ooit gemist'. Kies dan Het Journaal. Prettige avond nog aan iedereen ! Smile

25 maart 2014, 22:10
Aan iedereen die er iets aan heeft : heb het 19 u journaal van vandaag op één al teruggevonden. Hoe ? Via de knop TV - theek. Daarna TV à la carte en Vlaamse zenders kiezen en je ziet onmiddellij

25 maart 2014, 20:59
Hallo, Probleem : ik heb recent de laatste nieuwe Telenet decoder - het Yelo TV model - geinstalleerd (oude was kapot) en wil nu het 19 uur journaal op één, dat ik gemist heb, vooralsnog opneme

25 maart 2014, 11:00
Gewoon even een welgemeende dank u aan Telenet om mij reeds langer dan 5j correct te behandelen/service
n en zonder problemen te laten genieten van een stabiel internet. Mag ook eens gezegd worden hé.

19 december 2013, 12:18
Het nieuwe tv menu trekt op niets!!!!

19 december 2013, 11:11
KLACHT: ivm "verdwenen betaling" duurt nu al sinds 21-11 en sindsdien geruime tijd ONTERRECHT AFGESLOTEN Shock

04 augustus 2013, 21:49
Off Live dus.

04 augustus 2013, 20:43
windows live blijft offline

Gratis ads met Ad-Vertise
Ad-Vertise hoe werkt het? Registreer, selecteer "Advertenties België" en maak een eigen tekst advertentie. Kies een ad formaat, pas de kleuren aan en plaats html code op je eigen website. Nu worden jouw advertenties vertoont op alle deelnemende websites die óók voor Advertenties België hebben gekozen.
Enquête
Tevreden met Telenet?

Ja
Enquête: Tevreden met Telenet? Ja 65% [15 stemmen]
65% [15 stemmen]

Nee
Enquête: Tevreden met Telenet? Nee 35% [8 stemmen]
35% [8 stemmen]

Stemmen: 23
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 02 apr 2010

waar regent het