obey-robots.txt
27 April 2024, 12:45
Goedemiddag bezoeker
Navigatie
RSS Feeds
Articles Blog Downloads Forums News Web Links
Nederlandse ISP's
· caiway.gebruikers.eu
· freedom.gebruikers.eu
· glasvezel.gebruikers.eu
· kpn.gebruikers.eu
· nlex.gebruikers.eu
· online.gebruikers.eu
· stipte.gebruikers.eu
· tele2.gebruikers.eu
· t-mobile.gebruikers.eu
· vodafone.gebruikers.eu
· xs4all.gebruikers.eu
· zeelandnet.gebruikers.eu
· ziggo.gebruikers.eu
Onderwerp bekijken
Telenet Gebruikers Groep » Telenet diverse » Klaagmuur
Klacht of klachten en even je gal spuwen? Dat kan hier. Grof taalgebruik is echter niet toegestaan!
 Onderwerp afdrukken
Webmail Telenet
hedwig
Hallo,

ik ben nieuw hier

Ik ben met volgend probleem geconfronteerd:

Ik merkte vorig jaar toevallig dat al mijn mails tot een half jaar ervoor weg waren. Enkel de inkomende mail, de verzonden mail was er nog tot 2010.

Ik contacteerde de helpdesk met 2 vragen nl: hoe is dit mogelijk, en hoe kan ik mijn verdwenen mails terugkrijgen?

Op vraag 1 kreeg in antwoord dat er vermoedelijk iemand mijn account gehackt had, dat ik best mijn wachtwoord wijzigde, wat ik dan ook meteen gedaan heb.
Op vraag 2 antwoordde men dat ingevolge de pricacy-wet er geen backup van mijn mail gemaakt wordt door Telenet, mails voor altijd kwijt dus.

Vorige week stelde ik opnieuw hetzelfde vast , alle inkomende mails ( ook in de folders in mijn Inbox) van voor 07 2020 waren verdwenen...

Opnieuw stelde ik de vraag aan de helpdesk, opnieuw kreeg ik het antwoord dat er misschien iemand mijn mails komt wissen, de dame stelde ook voor mijn email-apps op mijn Smartphone en tablet na te zien of er daar niks was ingesteld zodat mails gewist konden worden.
Op mijn vraag mijn emails te recupereren kreeg ik hetzelfde privacy antwoord, lijkt een standaard antwoord te zijn.

Ik raadpleeg mijn mails steeds met Webmail in een browser, in de email-apps op mijn mobiele toestellen worden de mails ontvangen en verstuurd via het imap-protocol, nooit met POP3.

Ik vond niks verdachts in de Apps, geen enkele app had een automatische verwijderfunktie.

Ik heb dan de webmail nog eens grondig onderzocht, blijkt dat men per folder een automatische-verwijderfunctie kan instellen. In mijn Inbox-Folder stond die op 6 maanden ingesteld......

Ik heb dit zelf nooit zo ingesteld, ik wist zelfs niet van het bestaan van die functie af.

mijn vraag:

Zijn hier nog mensen die hetzelfde meemaakten?
Hoe kan het dat dit automatisch zo ingesteld wordt, is dit standaard?
Hoe kan het dat men me, als ik om hulp vraag en mijn probleem gedetailleerd uitleg, me niet inlicht over deze functie in de webmail?
Is er en manier om Telenet alsnog te bewegen mijn emails terug te halen?

Ik koos ervoor om mijn telenet-emailadres voor alle belangrijke zaken te gebruiken, mijn mails te laten beheren door Telenet omdat ik dacht dat het feit dat ik hiervoor betaal me meer rechten zou geven op backup dan je bij bvb Gmail zou hebben.

niet, dus waarschijnlijk
 
Admin
Hoe die instelling van 6 maanden bewaren er in gekomen weet ik niet. Het zou maar zo kunnen zijn dat die door Telenet is ingesteld om ruimte op hun servers vrij te maken.

Je zou kunnen overwegen om een eigen domein en webruimte aan te schaffen, dan kun je je eigen email adres maken en alle instellingen zelf beheren.

Google/gmail en privacy zie ik niet zo zitten.

Kijk ook eens naar het gratis https://protonmail.com/
Smile
 
Joe Biden
Ik heb hetzelfde meegemaakt in augustus 2023.
648 opgeslagen emails waren verdwenen.
Ik heb de technische dienst van Telenet ontelbare keren gebeld in augustus en september 2023.
De "leugenaars" vertelden me telkens dat "alles in orde " kwam; ontgoocheld stel ik vast dat NIETS in orde komtFrown
 
Telenet sucks
Hallo allemaal,

Ik ben nieuw op dit forum, maar ik ben volop bezig met een goeie vriend die enorm veel problemen heeft gehad met Telenet.

Hij werd gestalkt in 2005 en kreeg het aan de stok met een agent van de stad Mechelen.
Deze heeft er voor gezorgd dat deze, ja als slachtoffer werd afgeluisterd, ja door Telenet.
Inmiddels is er al een rechtzaak geweest tegen de overheid maar deze Werdt door rechtbank van Dendermonde in de doofpot gestoken.

Inmiddels is een enorme hoop schade berokkenen in zijn en het privé leven van zijn broer.

Maar telenet heeft meerdere malen tot 17 keer hackings laten door gaan en dat terwijl ze wisten dat er enorme schade was gebeurd.

Via zijn email is er zwaar misbruik gemaakt om of door de stalkster, ja het tweede geval eerder zal het de mensen die hem afluiterden te stalken.

Er zijn logins van enorm veel gegevens gestolen.
Ja mijn beste vriend is een theoretisch uitvinder. Al zijn uitvindingen zijn tijdens deze illiigale acties gestolen.
Het waren er enorm veel.
Wat ook angst aan jagend is dat de deze acties liep vanaf 2005 tot op 2018 en via BASE nog tot op de dag vandaag.


In zijn email stonden de contact gegevens van de mensen die ook medewerkte om de uitvindingen tot een goed einde te brengen.

Maar tot op de dag vandaag weigerd Telenet om de gegevens van de illigale afluistering door te geven. Wie ze waren en met welk gerechtelijke bevel.

Heeft iemand een manier of een idee hoe wij aan de documenten kunnen geraken? Want hij wil zijn uitvindingen terug en hij wil ook zijn vrijheid terug want hij leeft nu op straat in het buitenland omdat het niet veilig is in zijn woning.
Als hij deze documenten zou hebben dan kan hij bewijzen wie hier achter zit en waarom, want zijn digitaal leven is ook ook volledig geblokkeerd, hij kan nergens meer in, niet met zijn e is laat al met zijn buitenlandse login mogelijkheid.
Ook zijn email word om de zoveel dagen vernietigd.

Trustpilot moet je niet zijn. Want die blokkeren alles wat er over Telenet gezegt wordt.
Tenzij dat het super positief is.

Wat ik vermoed is dat Telenet de overheid tot op de dag vandaag al hun klanten laat afluisteren.

Legaal of niet het kan hun niet veel schelen.

Want we willen is dat de schade stop en dat de mensen ter verantwoording zullen kunnen geroepen worden.

Als er iemand meer bewijzen wil zien en horen ga naar YouTube en tik geen nog minder in.

Het is uitermate belangrijk dat deze documenten vrij komen want hij is naar buitenland mogen vluchten en ja daar werd bij hem al de bewijzen gestolen bij hem thuis.
En ja door deze zelfde mensen die ook 3 harde schijven vernietigd hebben in 2022 en hierdoor is hét resterend deel van de bewijzen ook gestolen.

Telenet houd alles in gang en wij willen dat de misdaden van de overheid stoppen.

Daar heeft Telenet de kans toe maar ze weigeren mee te werken en ja ze schuiven de schuld af op de klant of ex klant.
Deze heeft niets te maken met de illigale acties van de Belgische overheid en de politie van Mechelen.
Als je het slachtoffer wordt van stalking is dit geen reden om.afgeluisterd te worden.

Helpt deze persoon met het krijgen van de documenten die zijn leven zal bevrijden en de overheid en Telenet heeft ze.
Als iemand banden heeft met de pers mag je me altijd contacteren.

Die papier zijn echt noodzakelijk.
 
Telenet sucks
Hallo, ik heb een vriend die het zelfde heeft meegemaakt en je krijgt geen enkele email terug.
Want ik vermoed is dat je niet zomaar gehackt bent maar eerder wat hij heeft meegemaakt en dat is dat de overheid je account opvolgde en al je digitale data in handen heeft.
Er is voor zover in weet een mogelijkheid om een backup te maken van al je emails.
Maar dat kan wel groot oplopen.
Mijne raad zorg voor een ander en veel veiliger email adres.
Want Telenet webmail heeft al voor enorm veel problemen gezorgd voor enorm veel mensen.
 
Telenet sucks
Het is altijd de schuld van de klant en ik heb een vriend die ooit bij Telenet heeft willen gaan werken, maar het vreemde was hij mocht niet omdat hij niet goed genoeg was.
Maar de waarheid was gruwelijker.
Lees maar hier onder waarom.
Hij zijn data werd illigaal onderschept door corrupte agenten en dat mocht niemand weten.

Dus het is altijd de schuld van de klant als Telenet niet weet waar ze mee bezig zijn.
Als de aandeelhouders hun geld maar krijgen is het goed en de klant?

Is maar een melk koe.
 
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Webmail Telenet', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Telenet webmail Klaagmuur : 3 23 sep 2023
wilde internet installeren Telenet Digitale radio of televisie storing : 1 18 aug 2023
Telenet Webmail & SPAM Helpdesk : 3 29 mei 2023
Voel me een beetje gerold door Telenet Klaagmuur : 1 28 nov 2022
Telenet en Gardena robotmaaier Instellingen software : 1 04 jul 2022
Gebruikers Online
· Gasten online: 3

· Leden online: 0
· Nieuwste lid: erbry
Inloggen
Geef gebruikersnaam

Wachtwoord



Nog geen lid?

» Registreer «
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Leden enquête
Tevreden met Telenet?

Ja
Ja
62% [21 stemmen]

Nee
Nee
38% [13 stemmen]

Stemmen: 34
U moet inloggen om te stemmen.
Gestart: 02 apr 2010
1,740,763 unieke bezoeken