obey-robots.txt
03 Mei 2024, 21:40
Goedenavond bezoeker
Navigatie
RSS Feeds
Articles Blog Downloads Forums News Web Links
Nederlandse ISP's
· caiway.gebruikers.eu
· freedom.gebruikers.eu
· glasvezel.gebruikers.eu
· kpn.gebruikers.eu
· nlex.gebruikers.eu
· online.gebruikers.eu
· stipte.gebruikers.eu
· tele2.gebruikers.eu
· t-mobile.gebruikers.eu
· vodafone.gebruikers.eu
· xs4all.gebruikers.eu
· zeelandnet.gebruikers.eu
· ziggo.gebruikers.eu
Onderwerp bekijken
Telenet Gebruikers Groep » Telenet verbindingsproblemen » Instellingen software
Communicatie problemen tussen je programma en Telenet? Instellingen voor Email, POP, SMTP. P2P, emule, kazaa, edonkey poorten. Usenet/nieuwsgroepen instellingen voor Grabit, Newsleecher kun je hier naar vragen.
 Onderwerp afdrukken
Synchcronisatie e-mail servers.
MichelVanderbeke
Even schetsen: een Nokia 7.2 smartphone van mijn vriendin met de laatste Android One updates en de laatste updates van de apps.
Daarop de Gmail app om de e-mails te lezen. Daarop is naast het Gmail account ook een Telernet account. De e-mails worden via het Telenet-account binnengehaald.

Sinds enkele dagen worden de e-mails niet meer gesynchroniseerd. Voordien verliep alles vlekkeloos. Ik gebruik uiteraard imap en smpt.

De instellingen gecontroleerd en alles lijkt normaal. Wanneer ik de gegevens opnieuw ingeef, krijg ik de mededeling dat ik me bij de server niet kan aanmelden.

Nokia volledig uitgezet en opnieuw opgestart. Geen resultaat bij het verbinden met het Telenet-account.
De Gmail app gestopt. Geen resultaat bij het verbinden met het Telenet-account.
De Gmail app verwijderd en opnieuw geïnstalleerd. Geen resultaat bij het verbinden met het Telenet-account. Het Gmail-account werkt wel.

Om te testen eens de Outlook app geïnstalleerd om de e-mails binnen te halen. Zelfde foutmelding. De Telenet server kan niet gesynchroniseerd worden.

Eigenaardig genoeg komen de mails op een ander toestel (iPad) wel correct toe.

Om te kijken of ik de instellingen (imap en smpt + serverpoorten + protocol + authenticatie), de inlog en het wachtwoord wel correct heb, het e-mail account op een andere smartphone geïnstalleerd en daar werkt alles correct. Ik gebruik de instellingen die ook op de Telenet website vermeld staan.

Dus vermoedelijk moet ik de fout zoeken bij het toestel zelf. Maar waar? Ik zou niet weten welke instellingen ik nog kan nazien.

Mocht je een suggestie hebben of mij een idee kunnen aanreiken, zou ik het heel erg waarderen. Zelf ben ik een beetje ten einde raad.

Hartelijk dank voor de moeite en vriendelijke groeten
 
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Synchcronisatie e-mail servers.', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Live Mail en windows 8 Instellingen software : 4 01 feb 2013
Gebruikers Online
· Gasten online: 1

· Leden online: 0
· Nieuwste lid: erbry
Inloggen
Geef gebruikersnaam

Wachtwoord



Nog geen lid?

» Registreer «
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Leden enquête
Tevreden met Telenet?

Ja
Ja
62% [21 stemmen]

Nee
Nee
38% [13 stemmen]

Stemmen: 34
U moet inloggen om te stemmen.
Gestart: 02 apr 2010
1,741,895 unieke bezoeken