obey-robots.txt
05 Mei 2024, 11:20
Goedemorgen bezoeker
Navigatie
RSS Feeds
Articles Blog Downloads Forums News Web Links
Nederlandse ISP's
· caiway.gebruikers.eu
· freedom.gebruikers.eu
· glasvezel.gebruikers.eu
· kpn.gebruikers.eu
· nlex.gebruikers.eu
· online.gebruikers.eu
· stipte.gebruikers.eu
· tele2.gebruikers.eu
· t-mobile.gebruikers.eu
· vodafone.gebruikers.eu
· xs4all.gebruikers.eu
· zeelandnet.gebruikers.eu
· ziggo.gebruikers.eu
Onderwerp bekijken
Telenet Gebruikers Groep » Telenet verbindingsproblemen » Instellingen software
Communicatie problemen tussen je programma en Telenet? Instellingen voor Email, POP, SMTP. P2P, emule, kazaa, edonkey poorten. Usenet/nieuwsgroepen instellingen voor Grabit, Newsleecher kun je hier naar vragen.
 Onderwerp afdrukken
geblokkeerd bericht
steef
Bij het controleren op berichten via outlook krijg ik volgende melding:

....-Ontvangen...rapporteert fout (0x800CCC90): Er is een interne fout opgetreden op de server voor inkomende e-mail (POP3). Als u dit bericht blijft ontvangen, neemt u contact op met de serverbeheerder of internetprovider (ISP). De reactie van de server was: -ERR system failure: Unable to get content for message 70538

Iemand een oplossing?
 
u514903
Zit met een probleempje.
Al mijn verzonden mails naar een klant met een skynet.be mail-adres worden door mijn mail-daimler reeds na 1 seconde geaborteerd.
Nochtans is zijn mail-adres juist en ontvang ik regelmatig wel zijn gestuurde mails. Waarom kan ik dus wel zijn mails ontvangen en worden mijn verstuurde mails geaborteerd? Wie kan helpen?
Gewijzigd door u514903 op 25 december 2013, 12:49
 
Admin
Wat voor melding krijg je? Dezelfde als uit post #1?
Smile
 
u514903
Mail Delivery System ---Mailer-daemon@telenet-ops.be.
Delivery status notification----Delivery to the following recipients was aborted after 0 seconds.
En dan volgt het juiste mail-adres van de bestemmeling naar wie de mail verzonden was.

...............@skype.be

Zou het mogelijk zijn dat deze bestemmeling misschien onbewust mijn mails in zijn geweigerde mails gedropt heeft?
 
Admin
Delivery to the following recipients was aborted after 0 seconds is een melding die ik nog niet eerder heb gezien.

Bij een blokkade word dit gewoon gemeld in het foutbericht.

Heb je dit met zowel je mail client als wanneer je de mail per webmail zou versturen?
Smile
 
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'geblokkeerd bericht', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Gebruikers Online
· Gasten online: 4

· Leden online: 0
· Nieuwste lid: erbry
Inloggen
Geef gebruikersnaam

Wachtwoord



Nog geen lid?

» Registreer «
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Leden enquête
Tevreden met Telenet?

Ja
Ja
62% [21 stemmen]

Nee
Nee
38% [13 stemmen]

Stemmen: 34
U moet inloggen om te stemmen.
Gestart: 02 apr 2010
1,742,383 unieke bezoeken