28 January 2025, 05:59
Goedenacht bezoeker
Navigatie
RSS Feeds
Articles Blog Downloads Forums News Web Links
Nederlandse ISP's
· caiway.gebruikers.eu
· freedom.gebruikers.eu
· glasvezel.gebruikers.eu
· kpn.gebruikers.eu
· nlex.gebruikers.eu
· online.gebruikers.eu
· stipte.gebruikers.eu
· tele2.gebruikers.eu
· telfort.gebruikers.eu
· vodafone.gebruikers.eu
· xs4all.gebruikers.eu
· zeelandnet.gebruikers.eu
· ziggo.gebruikers.eu
Onderwerp bekijken
Telenet Gebruikers Groep » Telenet diverse » Klaagmuur
Klacht of klachten en even je gal spuwen? Dat kan hier. Grof taalgebruik is echter niet toegestaan!
 Onderwerp afdrukken
e simkaart
VICRIK
Beste, ik ben al klant bij telenet sinds de beginjaren 90, steeds tevreden geweest.
Ik vraag al van begin april voor een e-simkaart op mijn iPhone, ik wil hier 2 nummers op ontvangen. Heb al diverse maal gebeld en steeds komen ze met dezelfde mededeling sorry, u zit nog in het oude systeem!!! Dus een klant die al meer dan 20 jaar trouw is aan jullie firma, die zit blijkbaar in de onderste schuif.
steeds is er ook de belofte we hebben uw klacht genoteerd en een collega zal terugbellen. Niet één keer is dit gebeurd

wat moet ik nu besluiten jarenlang trouwe klant is niet meer van tel? Het is droevig zoals jullie je bestaande klanten behandelen als ik dit doe in mijn zaak , kan ik binnen 6 maand mijn boeken sluiten.

maar ja dat is niet jullie probleem blijkbaar.. ik vind het droevig, dat een firma zoals Telenet afkomt met dergelijke excuses 2 jaar software problemen die niet opgelost geraken, klanten die blijkbaar verloren geraakt zijn in de archieven, noem maar op we kunnen zo nog wel even doorgaan.

nu begrijp ik de berichtgeving dat Telenet de laatste jaren veel klanten verloren heeft, ja wie wordt er nu graag zo behandeld

Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'e simkaart', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Gebruikers Online
· Gasten online: 1

· Leden online: 0
· Nieuwste lid: STYLUS3530
Inloggen
Geef gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?

» Registreer «
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Leden enquête
Tevreden met Telenet?

Ja
Ja
60% [21 stemmen]

Nee
Nee
40% [14 stemmen]

Stemmen: 35
U moet inloggen om te stemmen.