Beste, ik ben al klant bij telenet sinds de beginjaren 90, steeds tevreden geweest.
Ik vraag al van begin april voor een e-simkaart op mijn iPhone, ik wil hier 2 nummers op ontvangen. Heb al diverse maal gebeld en steeds komen ze met dezelfde mededeling sorry, u zit nog in het oude systeem!!! Dus een klant die al meer dan 20 jaar trouw is aan jullie firma, die zit blijkbaar in de onderste schuif.
steeds is er ook de belofte we hebben uw klacht genoteerd en een collega zal terugbellen. Niet één keer is dit gebeurd
wat moet ik nu besluiten jarenlang trouwe klant is niet meer van tel? Het is droevig zoals jullie je bestaande klanten behandelen als ik dit doe in mijn zaak , kan ik binnen 6 maand mijn boeken sluiten.
maar ja dat is niet jullie probleem blijkbaar.. ik vind het droevig, dat een firma zoals Telenet afkomt met dergelijke excuses 2 jaar software problemen die niet opgelost geraken, klanten die blijkbaar verloren geraakt zijn in de archieven, noem maar op we kunnen zo nog wel even doorgaan.
nu begrijp ik de berichtgeving dat Telenet de laatste jaren veel klanten verloren heeft, ja wie wordt er nu graag zo behandeld
Spring naar forum:
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'e simkaart', te verwijzen!