Sinds 1/1/2021 sla ik de voornaamste emails op in een map "Te bewaren e-mails".
Op 17/8/2023 wou ik een pdf-bestand in een email openen; telenet webmail "blokkeerde"; ik kon niets andes doen dan het venster sluiten en terug inloggen
op webmail; Vóór ik het webmail venster sloot waren er nog 648 emails in de map "Te bewaren emails" aanwezig; Na het terug inloggen waren alle 648 emails verdwenen.
Ik heb contact opgenomen met technische dienst en men "ging alles in orde brengen"
Ik heb op 17/8/2023 de technische dienst van Telenet 3 maal gebeld; nadat ik het probleem had uitgelegd werd door Telenet het gesprek 3 maal afgebroken; ik heb dan maar de 4e keer gebeld met de technische dienst ; ik kreeg een vriendelijke vrouw aan de lijn;toen ik voor de 4e maal het probleem had uitgelegd stelde "het vriendelijk Nederlands mevrouwtje" me als oplossing voor om met mijn PC naar een winkel te gaan en mijn PC 1 dag laten "terugzetten" en op die manier zouden mijn "verdwenen mails" teruggezet worden; als leek leek me de oplossing van het "Nederlands mevrouwtje" zó bizar dat ik een andere oplossing vroeg; mevroutje ging KLACHT doorgeven aan technische dienst, die het prokleem van de verdwenen mails "lekker zou oplossen.
OP 18/8 heb ik weer teruggebeld naar de technische dienst van Telenet; als antwoord kreeg ik dat de klacht was doorgegeven aan de technische dienst en deze zou de "verdwenen emails" zonder enige twijfel kunnen "terughalen".
Op 28/8/2023 heb ik nog maar eens gebeld naar de "technische experten" van Telenet; na 15 minuten "doorschakelen" wist men te melden dat mijn "dossier" bij de technische dienst was maar men nog niet gestart was met het probleem op te lossen.
Ik zou een sms krijgen als het probleem was opgelost.
Ik heb naar technische dienst van Telenet 10 keer gebeld in september 2023.
Telkens kreeg ik als antwoord "Komt in orde "
Wanneer krijg ik eens als antwoord "We krijgen het NIET in orde"
Spring naar forum:
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Telenet webmail', te verwijzen!