obey-robots.txt
18 April 2024, 15:25
Goedemiddag bezoeker
Navigatie
RSS Feeds
Articles Blog Downloads Forums News Web Links
Nederlandse ISP's
· caiway.gebruikers.eu
· freedom.gebruikers.eu
· glasvezel.gebruikers.eu
· kpn.gebruikers.eu
· nlex.gebruikers.eu
· online.gebruikers.eu
· stipte.gebruikers.eu
· tele2.gebruikers.eu
· t-mobile.gebruikers.eu
· vodafone.gebruikers.eu
· xs4all.gebruikers.eu
· zeelandnet.gebruikers.eu
· ziggo.gebruikers.eu
Onderwerp bekijken
Telenet Gebruikers Groep » Telenet digitale radio en televisie (HDTV) » Digitale radio of televisie storing
Meld hier storingen in uw digitale 'ontvangst'.
 Onderwerp afdrukken
teveel om op te noemen
geert mauroo
Geachte, ik wil hier even schetsen wat ons de laatste twee maanden overkwam en nog altijd niet opgelost is. . Mijn zoon Peter, die alleen woont, die een eigen account heeft, ( televisie, internet, en voetbal) beslist om een gsm-toestel aan te schaffen via telenet, en een daarbij behorende abonnement. Aangezien hij elke dag van vroeg in de morgen gaat werken, tot laat in de avond, gaan we, de ouders akkoord om het toestel hier bij ons, op adres toe te laten komen. Het toestel komt hieraan, ouders moeten blijkbaar tekenen, wat ons op voorhand niet gezegd was. We konden ook niet in discussie treden, want de toelevering gebeurde via een andere dienst. Tot daaraan toe. Wij als ouders geven toe en nemen het toestel aan, tekenen. Peter neemt daarna contact op met de diensten van Telenet, krijgt een vergoeding. Tot dusver geen probleem. Wat blijkt, zijn rekening van zijn gsm komt bij onze aanrekening... nogmaals geen probleem, hij kan dit bedrag zonder problemen aan ons terug betalen. Desnoods elke maand.
Maar nu komt het... onze afrekening kan niet meer via de post, moet via de domicilering... daar krijgen wij bericht van via email op ons adres... ok, geen probleem. alhoewel we het liever met de post krijgen en via overschrijving.... Maar wij gerust, we krijgen de factuur toe, op onze account van telenet, de gsm rekening van peter staat er ook bij, de rekening klopt voor de rest. Wij gaan ervan uit, dat het geld afgehaald zal worden van onze rekening alles is ok . Peter ook. TOT blijkt, dat de rekening van telenet niet van onze rekening gaat, maar van de rekening van Peter... Dat duurt twee maand, zonder dat wij of Peter iets in de gaten hebben, er bewust van zijn... je kent dat, de email controleren, een vlugge controle, zowel van de ouders als van peter, ach ja, redenering van Peter, mijn geld voor telenet is ok, ik betaal mijn ouders die 20 euro, wij hanteren ook die zienswijze, de factuur klopt, alles gaat van onze rekening, kortom, alles is ok. Tot ik, de vrouw van Geert Mauroo, een berichtje op haar gsm krijgt via het nummer 8810, met de vermelding van "telenet, op 2.04.2014 stoppen uw mobiele diensten, betaal uw aanrekening van 69*94 euro, daarbij een betaalnummer... ik heb dan zoiets van euhm... ik betaal toch? Mijn gsm , of mijn gsmrekening is elke maand terug op 0 gezet, zonder bijkomende kosten???? Dat was, weeral, een reden om jullie klantendienst op te bellen. Daar kunnen we na een hele tijd het raadsel oplossen... onze rekening van Geert mauroo, gaat van de rekening van Peter??? dit al twee maand??? we kunnen het niet geloven, we kijken na, en wat blijkt, het klopt. Onze rekening die we aan telenet moeten betalen, gaat van Peter zijn rekening af. Ook, staat zijn gsm nog steeds op onze rekening.. We zijn dus geld schuldig aan Peter... we vragen aan de klantendienst, hoe kn we dat regelen, krijgen wij het antwoord, onderling, dan brengt dat de minste miserie mee. Ok, dus, wij maken een akkoord, met Peter, we storten het geld terug. Wij terug blij, alles is opgelost, maar dat was niet zo. De rekening van Peter, van zijn eigen account, dus van televisie, internet en sport, komt niet toe op zijn adres, dus, zijn er ook geen betalingen uitgevoerd...Aangezien zijn gsm nummer gelinkt is aan mijn nummer, krijg ik dat berichtje... Ik hoop dat wie dit leest nog altijd "den draad heeft". Telefoontjes, hier, telefoontjes daar, gisterenmorgen nogmaals, blijkt de mevr die me hielp wel op de hoogte was, me kon helpen Ze bracht alles in orde, via de computer van onze account en ons klantennummer... alleen kan zij de account van Peter niet zien, we krijgen de raad om Peter te laten telefoneren... En dan is het hek helemaal van de dam, moet hij ineens twee maand betalen. zijn rekening staat in het rood? Hij zal afgesloten worden??? terwijl hij al twee maanden onze rekening betaalde... Dat kan niet zegt hij, het is niet zijn fout, wie geeft er trouwens toestemming gegeven om het geld van Geert Mauroo van zijn rekening te halen... Wij/nog hij gaven de toestemming, hij zeker al niet.... Zijn account zal afgesloten worden... Soit de soap blijft duren, volgens onze laatste telefoon, krijgt Peter zijn rekeningen niet toe via de post, hij heeft, herhaaldelijk zijn adres doorgegeven, we krijgen de raad omdat hij niet zou afgesloten zijn, papieren in te vullen, we drukken die af, wat blijkt, het adres klopt niet. Voor alle duidelijkheid, Peter Mauroo, Watermolensstraat, nr 7 bus 103. Hij krijgt compensatie, zijn rekeningen worden op 0 gezet... maar het blijft maar duren, hopelijk is er hier een goede ziel, die het adres van Peter juist plaatst, want anders blijft het maar duren en duren en duren... een mens zou voor minder... klant vanaf het eerste uur, wij als ouders, drie kinderen, die we alle drie telenet aangeraden hebben... en dan die service.
Groeten
 
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'teveel om op te noemen', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Gebruikers Online
· Gasten online: 2

· Leden online: 0
· Nieuwste lid: francy
Inloggen
Geef gebruikersnaam

Wachtwoord



Nog geen lid?

» Registreer «
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Leden enquête
Tevreden met Telenet?

Ja
Ja
62% [21 stemmen]

Nee
Nee
38% [13 stemmen]

Stemmen: 34
U moet inloggen om te stemmen.
Gestart: 02 apr 2010
1,739,517 unieke bezoeken