> heb op 23 sept een telenet abonnement walk & talk met samsung galaxy 3s besteld, de gsm ging 26sept geleverd worden. helaas was er bij dynalogics iets misgelopen en na lang aandringen heel veel telefoontje hebben ze die zat 7okt geleverd, maar mijn abonnement bij proximus moest 4okt opgezeg worden, vooreerst hadden ze een gewone sim i.p.v. een micro geleverd, ben naar telenet winkel gegaan en die gekregen, ging binnen 48 uur geactiveerd worden!! helaas niet dus dus de maandag terug geweest en een nieuwe gekregen met hetzelfde antwoord, je kunt het al raden, weer geen activering, mijn ander abonnement is van dinsdag afgesloten ben niet meer bereikbaar er is blijkbaar een probleem maar niemand dat van iets weet heb zelf al proberen uit te zoeken maar gsm zegt constant sim gegevens vernieuwen en roaming verbroken... ben het echt beu hoop dat ik antwoord kan vinden? is het nu echt zo moeilik om die kaart te activeren wacht nu al lang genoeg
Spring naar forum:
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'telenet slechte service', te verwijzen!