obey-robots.txt
06 Mei 2024, 00:02
Goedenacht bezoeker
Navigatie
RSS Feeds
Articles Blog Downloads Forums News Web Links
Nederlandse ISP's
· caiway.gebruikers.eu
· freedom.gebruikers.eu
· glasvezel.gebruikers.eu
· kpn.gebruikers.eu
· nlex.gebruikers.eu
· online.gebruikers.eu
· stipte.gebruikers.eu
· tele2.gebruikers.eu
· t-mobile.gebruikers.eu
· vodafone.gebruikers.eu
· xs4all.gebruikers.eu
· zeelandnet.gebruikers.eu
· ziggo.gebruikers.eu
Onderwerp bekijken
Telenet Gebruikers Groep » Telenet verbindingsproblemen » Instellingen software
Communicatie problemen tussen je programma en Telenet? Instellingen voor Email, POP, SMTP. P2P, emule, kazaa, edonkey poorten. Usenet/nieuwsgroepen instellingen voor Grabit, Newsleecher kun je hier naar vragen.
 Onderwerp afdrukken
p2p gaming
hexke
heb de laatste tijd bij fifa heel veel last van latency in het begin van het gamen gaat alles nog goed maar na 1wedstrijd (2x6min) wordt de latency maar erger en frustrerender om te ervaren(zeker als ge weet hoe leuk het zonder latency is)

dus nu vroeg ik mij af of dat komt omdat telenet p2p afknijpt(fifa 13 op pc maakt gebruik hiervan om online te gamen in 1tegen 1 wedstrijden)

en zo ja wat kan ik hieraan doen?


en heb ook nog een andere mogelijkheid (dit voor de games met meerdere mensen in 1 wedstrijd 11vs11 die zou dan via 15 host naar de server van ea gaan maar drie van deze host vertonen een verlies van pakketten (100%)
dD5E0C421.access.telenet.be 213.224.196.33 3 8ms 100% 0 / 204
dD5E0FD19.access.telenet.be 213.224.253.25 4 36ms 100% 0 / 204
ELECTRONIC.car3.Washington1.LevelELECTRONIC.car3.Washington1.Level4.79.169.74 13 203ms 100% 0 / 204 13 203ms 100% 0 / 204

2hiervan zijn van telenet zelf... zit dit in mijn eigen opstelling want de host die voor de eerste hier komt is mijn eigen ip adres waarmee ik verbinding met het internet maak....
hoe kan ik deze adressen bereiken want whois werkt niet daarop of wat moet ik doen?

zit echt serieus met de handen in de haren weet niet hoe of wat en begint echt tegen te steken want de latency verandert het hele gaming gebeuren en zo ist echt niet meer leuk(echte fifa game fanaat)
 
Admin
Kan het niet aan je firewall liggen. Veel van dit soort producten kennen een "game" mode.
Smile
 
hexke

Quote

Admin schreef:

Kan het niet aan je firewall liggen. Veel van dit soort producten kennen een "game" mode.



heb in mijn telenet alle ports geforward en krijg in-game ook een groen teken van een open firewall status dus dat is het niet...
 
Admin
De ip adressen uit je eerste post zijn de hops in de route naar de game server.

Wat je zou kunnen proberen om andere dns servers in te stellen.

OpenDNS en Google bieden allebij een DNS service aan.

DNS zorgt ervoor dat een webadres vertaald wordt in een ip adres en stippelt de route ernaar toe uit.

[TIP!] Gebruik OpenDNS als je pagina's niet kan openen!
Smile
 
hexke

Quote

Admin schreef:

De ip adressen uit je eerste post zijn de hops in de route naar de game server.

Wat je zou kunnen proberen om andere dns servers in te stellen.

OpenDNS en Google bieden allebij een DNS service aan.

DNS zorgt ervoor dat een webadres vertaald wordt in een ip adres en stippelt de route ernaar toe uit.

[TIP!] Gebruik OpenDNS als je pagina's niet kan openen!



ja dat zijn drie host die 100%pakketverlies hebben de andere 12(die ik er niet bij heb gezet hebben 0% verlies)

heb ik al allemaal geprobeerd maar ik kan dat niet aan passen in mijne router zelf.... is ene wireless docsis 3.0 van telenet... en als ik ze dan op mijn pc aanpas (wat gaat) blokkeert mijne router een half uur daarna volledig tot het punt dat ik hem moet uit trekken en resetten...of dat normaal is weet ik niet maar toch gebeurt het wel altijd
 
Admin
Dat is vreemd. Maar in dat halve uur dat het wel lukte had je toen ook last van latency?
Smile
 
hexke

Quote

Admin schreef:

Dat is vreemd. Maar in dat halve uur dat het wel lukte had je toen ook last van latency?



in het begin van de eerste wedstrijd niet zo maar veder in de wedstrijd begint dat en wordt meestal erger en erger en de volgende match die ik dan speel is het echt niet meer te doen....
 
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'p2p gaming', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Gebruikers Online
· Gasten online: 1

· Leden online: 0
· Nieuwste lid: erbry
Inloggen
Geef gebruikersnaam

Wachtwoord



Nog geen lid?

» Registreer «
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Leden enquête
Tevreden met Telenet?

Ja
Ja
62% [21 stemmen]

Nee
Nee
38% [13 stemmen]

Stemmen: 34
U moet inloggen om te stemmen.
Gestart: 02 apr 2010
1,742,502 unieke bezoeken