obey-robots.txt
23 April 2024, 17:05
Goedemiddag bezoeker
Navigatie
RSS Feeds
Articles Blog Downloads Forums News Web Links
Nederlandse ISP's
· caiway.gebruikers.eu
· freedom.gebruikers.eu
· glasvezel.gebruikers.eu
· kpn.gebruikers.eu
· nlex.gebruikers.eu
· online.gebruikers.eu
· stipte.gebruikers.eu
· tele2.gebruikers.eu
· t-mobile.gebruikers.eu
· vodafone.gebruikers.eu
· xs4all.gebruikers.eu
· zeelandnet.gebruikers.eu
· ziggo.gebruikers.eu
Onderwerp bekijken
Telenet Gebruikers Groep » Telenet diverse » Algemeen
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
WAAROM !!!!
luc1jp
Thuis heb ik internet - vaste telefoon - twee gsm abonnementen - een internet usbstick - een digicorder. op Tv zie ik buiten de klassieke aanbiedingen ook nog naar verschillende pakketten, waaronder Prime en sport.
Nu heb ik een digibox gekocht (Telenet) om deze te gebruiken op de camping, waar er kabeltv wordt aangeboden van Telenet.
Gezien ik meer dan de helft van de tijd doorbreng op de camping. (beide met pensioen) dacht ik alzo alles te kunnen zien wat ik thuis kon zien, ik betaal er tenslotte toch voor en kan op geen twee plaatsen terzelfdertijd naar de tv kijken. Het was echter niet waar, ik kon enkel de 75 kanalen zien die in het basispakket zitten.

Groot was echter mijn verwondering om te zien dat één van de campinggasten, via zijn meegebrachte digicorder, ongestoord en zonder moeite al zijn tv kanalen, ook deze waarvoor hij extra betaalt, kon zien.(zonder aanwezigheid van een modem)
Hoe zit dat, dat bij mij een bericht komt dat de digicorder aangesloten dient te worden aan de modem, om deze pakketten te bekijken.
Als ik een kanaal kies waarop ik een abonnement heb zie ik een fraktie van een seconde toch een beeld.
Is het niet mogelijk om een kaart te leveren die in de digicorder dient gestoken te worden,of om deze zo te programmeren, waardoor het toch mogelijk is om de pakketten te bekijken op de camping.

Indien deze mogelijkheid niet bestaat, en gezien de tijd die wij doorbrengen in onze caravan, zal ik dan ook in oversweging nemen om de pakketten waarop ik extra betaal, af te zeggen, gezien ik dan toch voor een groot gedeelte van het jaar betaal voor zaken die ik niet kan zien.

Graag een oplossing die ons beiden (ik en telenet) kan behagen
 
Admin
Je kunt het beste even de klanten service bellen. Misschien heb je een extra smartcard hiervoor nodig.
Smile
 
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'WAAROM !!!!', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Gebruikers Online
· Gasten online: 1

· Leden online: 0
· Nieuwste lid: francy
Inloggen
Geef gebruikersnaam

Wachtwoord



Nog geen lid?

» Registreer «
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Leden enquête
Tevreden met Telenet?

Ja
Ja
62% [21 stemmen]

Nee
Nee
38% [13 stemmen]

Stemmen: 34
U moet inloggen om te stemmen.
Gestart: 02 apr 2010
1,740,164 unieke bezoeken