23 November 2024, 11:32
Goedemorgen bezoeker
Navigatie
RSS Feeds
Articles Blog Downloads Forums News Web Links
Nederlandse ISP's
· caiway.gebruikers.eu
· freedom.gebruikers.eu
· glasvezel.gebruikers.eu
· kpn.gebruikers.eu
· nlex.gebruikers.eu
· online.gebruikers.eu
· stipte.gebruikers.eu
· tele2.gebruikers.eu
· telfort.gebruikers.eu
· vodafone.gebruikers.eu
· xs4all.gebruikers.eu
· zeelandnet.gebruikers.eu
· ziggo.gebruikers.eu
Onderwerp bekijken
Telenet Gebruikers Groep » Telenet diverse » Klaagmuur
Klacht of klachten en even je gal spuwen? Dat kan hier. Grof taalgebruik is echter niet toegestaan!
 Onderwerp afdrukken
Begrijpe wie begrijpen kan
nijsluc
Mijn zoon woonde in een huurhuis en is op 01/12/2015 terug bij ons komen inwonen. De digicorder wordt binnengebracht en het contract wordt opgezegd . In februari komt er aanrekening ,deze wordt betaald omdat we dachten ,,,een afrekening .In maart terug een rekening we gaan naar de handelaar met als antwoord ,,vergissing . April tot op heden iedere maand een rekening ,,,iedere maand heb ik zelf gebeld met de dienst en elke keer antwoord "u hebt het contract niet opgezegd" telkens wordt bij hun in de computer alles geregeld maar vandaag een rekening van een incassobureau ,,nu reeds 135 euro Shock.

Ik begin het aan te voelen als stalking
 
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Begrijpe wie begrijpen kan', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Gebruikers Online
· Gasten online: 2

· Leden online: 0
· Nieuwste lid: biencop
Inloggen
Geef gebruikersnaam

Wachtwoord



Nog geen lid?

» Registreer «
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Leden enquête
Tevreden met Telenet?

Ja
Ja
60% [21 stemmen]

Nee
Nee
40% [14 stemmen]

Stemmen: 35
U moet inloggen om te stemmen.
Gestart: 02 Apr 2010
1.820.433 unieke bezoeken