obey-robots.txt
24 April 2024, 07:02
Goedemorgen bezoeker
Navigatie
RSS Feeds
Articles Blog Downloads Forums News Web Links
Nederlandse ISP's
· caiway.gebruikers.eu
· freedom.gebruikers.eu
· glasvezel.gebruikers.eu
· kpn.gebruikers.eu
· nlex.gebruikers.eu
· online.gebruikers.eu
· stipte.gebruikers.eu
· tele2.gebruikers.eu
· t-mobile.gebruikers.eu
· vodafone.gebruikers.eu
· xs4all.gebruikers.eu
· zeelandnet.gebruikers.eu
· ziggo.gebruikers.eu
Onderwerp bekijken
Telenet Gebruikers Groep » Telenet diverse » Algemeen
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
is het de modem? de aansluiting? de netbeheerder? niemand die iets zegt en ik heb geen internet en g
Nathalie
Op 29 oktober bellen de kinderen me om te zeggen dat het internet niet werkt - ook niet na herstarten van de modem - ik helpdesk gebeld en die hebben 'op afstand' alles terug in gang gezet. Op 1 november heb ik van de hele dag geen internet, noch vaste telefoon: helpdesk gebeld en een afspraak met een technicus gemaakt voor 4 november. Deze komt op 4 november langs en stelt vast, dat het niet de modem is, maar de verdeler buiten (hangt aan een verlichtingspaal, 2,5 meter van de grond). Een 'buiten' technicus komt op 6 november langs, blijft 5 minuten kijken naar de verdeler en zegt dat de netbeheerder gecontacteerd wordt en het probleem in 5 werkdagen opgelost zal zijn... is het dus niet! Ik moet elke dag zelf naar Telenet bellen om te vragen of er schot in de zaak zit en wanneer het probleem opgelost zal worden - niemand weet het - volgens de technische dienst van Telenet weet zelfs de netbeheerder het niet. Het laatste nieuws is dat er - misschien - een vergunning voor een hoogtewerker zou zijn aangevraagd die dan - misschien - op zich laat wachten!!! Ik begrijp dat dingen stuk kunnen gaan, maar is het écht normaal dat ik ZELF moet bellen om een zicht op de zaak te krijgen en ondertussen loopt mijn abo netjes door aan 70 EUR/maand. Ik heb er geen boodschap aan hoe technisch het probleem is en beloftes van compensatie wil ik ook niet meer. Ik wil DUIDELIJKE communicatie van TELENET, zonder dat ik zelf daarvoor alle dagen minstens een half uur aan de telefoon moet hangen en ik wil een DATUM waarop de zaken opgelost zullen zijn. Mijn man en ik werken ook van thuis uit (nu dus even niet) en de kinderen zijn hogeschool studenten - men begrijpt het plaatje zo'n beetje?
 
Nathalie
Laatste update: op 22 november is er weer een technicus van Telenet langsgeweest, heeft de modem vervangen en met stelligheid beweerd dat het de netbeheerder is die dit moet oplossen. De netbeheer stuurt morgen een technicus, dus ik wacht bang af wat het zal worden... Ik kan nu écht wel beginnen te janken, een volle maand frustraties, verantwoordelijkheden die worden doorgeschoven en resultaat: een paar vakantiedagen voor nada, noppes opgenomen omdat er iemand thuis moet zijn wanneer de technicus komt en nog steeds GEEN internet en GEEN vaste telefoon. HELP!
 
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'is het de modem? de aansluiting? de netbeheerder? niemand die iets zegt en ik heb geen internet en g', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
wilde internet installeren Telenet Digitale radio of televisie storing : 1 18 aug 2023
Vraag over de snelheid internet Snelheid : 4 19 aug 2018
Linksys E2000 router na Telenet modem/router Eigen netwerk : 2 01 jan 2018
modem/wifi router switch - digirecorder Hardware instellingen : 4 19 aug 2017
Dvr problemen met Telenet modem Algemeen : 6 20 feb 2017
Gebruikers Online
· Gasten online: 1

· Leden online: 0
· Nieuwste lid: francy
Inloggen
Geef gebruikersnaam

Wachtwoord



Nog geen lid?

» Registreer «
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Leden enquête
Tevreden met Telenet?

Ja
Ja
62% [21 stemmen]

Nee
Nee
38% [13 stemmen]

Stemmen: 34
U moet inloggen om te stemmen.
Gestart: 02 apr 2010
1,740,251 unieke bezoeken