Ik heb mezelf pas een google nexus 7 tablet aangeschaft en ervaar geen problemen wanneer ik op een netwerk inlog met wep versleuteling. Wanner ik echter buitens- (en binnens)huis inlog op een homespot ervaar ik problemen. Ik kan wel inloggen doch na een zekere periode( gaande van enkele seconden tot pakweg een half uur) valt het internet uit. Het is geen kwestie van uitgelogd te zijn, ik heb de autologin app geïnstalleerd trouwens, de verbinding blijft OOK goed maar toch zegt de browser dat ik offline ben. Ook wanneer ik dus naar de inlogsite probeer te gaan. Ik moet dan telkens manueel de verbinding stoppen en weer starten om dan weer automatisch ingelogd enkele seconden tot ettelijke minuten te kunnen surfen vooraleer ik weer hetzelfde moet doen. Zeer vervelend. Mijn Android versie heb ik geüpdatet naar 4.4.2 maar het probleem blijft.
Bedankt voor je antwoord.
Dat is wat ik telkens doe: ik laat de homespot vergeten en verbind er opnieuw mee. Het probleem blijft. Ik ben ook al een nieuw toestel gaan halen, denkende dat het daar misschien aan lag maar dat is dus niet het geval.
Spring naar forum:
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Problemen homespot google nexus 7 2013', te verwijzen!