Ik kan namelijk niet inloggen op HOMESPOT met mijn laptop. Nooit gekunt..
Als ik verbinding probeer te maken, krijg ik een waarschuwing van Kaspersky dat het geen beveiligde verbinding is. Dan ben ik wel verbonden maar kan nergens een wachtwoord of gebruikersnaam intikken. Ook via webbrowsers lukt het niet. Geen popup, geen webpagina om in te loggen, niets.
Via TelenetWiFree lukt het wel maar de verbinding valt zeer regelmatig weg. Soms lukt het een hele dag niet. "Can't connect to this network". Of er gebeurd gewoon niets, en blijft eindeloos "connecting..." En er wordt ook niet gevraagd of ik een paswoord moet ingeven of niet.
En dan plots weer wel na tientallen keren proberen.
Wat kan de oorzaak zijn? Is er een webpagina om in te loggen? Iets anders?
Alvast bedankt.
OS Version: Microsoft Windows 10 Home, 64 bit
Processor: Intel(R) Core(TM) i7-6700HQ CPU @ 2.60GHz, Intel64 Family 6 Model 94 Stepping 3
Processor Count: 8
RAM: 8090 Mb
Graphics Card: NVIDIA GeForce GTX 960M, -2048 Mb
Motherboard: ASUSTeK COMPUTER INC., GL552VW
Antivirus: Kaspersky Total Security, Enabled and Updated