Hoe kan of op welk nummer kan ik telefonisch contact opnemen met telenet. Als ik de nummers bel die op de support staan, vraagt men mij telkens het klantennummer of mijn telenet telefoonnummer. Doordat ik geen klant ben, kan dit uiteraard niet. Ik heb een dringende vraag over de coax kabel in het trottoir die men twee jaar terug heeft hersteld, na een ondergrondse kortsluiting. Er zou dus een technicus van telenet moeten langskomen om bij mij binnen metingen te verrichten. Deze metingen zouden moeten gebeuren voordat ik mij klant maak bij telenet. En dat is nu het probleem, men test de lijn bij het installeren en dat wil ik voorkomen. Ik wil dat de lijn vooraf getest wordt, want ik heb hele slechte ervaringen met de netbeheerder (infrax) indien er toch nog iets aan de lijn zou schorten. Ik ben dus ook al naar de telenetwinkel geweest, maar daar geven ze me precies dezelfde telefoonnummers als op de supersite.
Bestaat er dus nog een andere manier om als niet klant contact op te nemen?
Mvg
Spring naar forum:
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Niet klant', te verwijzen!