Op 24/08 is me opgevallen dat terugkijk TV niet meer beschikbaar is.
In de praktijk kan ik enkel kiezen uit "MijnTV" en "Afleveringen" waar er vroeger ook de keuze "Nu kijken" was.
Dus even 's avonds nog het journaal van 19:00 herbekijken zit er niet meer in :-(
Contact gehad met Telenet via de WhatsApp en daar heeft men eerst de digicorder een reset gegeven. Helpt niet.
Dan heeft men mij een aantal zake laten nakijken om te zien of de interactiviteit wel goed werkt.
-Op de modem de netwerkkabel van de pc en deze van de digicorder van plaats gewisseld. Geen problemen op de pc, de modem is dus OK.
-De netwerkkabel uitgetrokken en weer ingestoken dit zowel kant digicorder als kant modem. Geen verandering.
- TVtheek is beschikbaar en ik kan bepaalde gratis content opvragen en opstarten (bv LikeMe), dan lijkt me toch dat de interactiviteit OK moet zijn?
Toch is er geen mogelijkheid tot het herbekijken van uitzendingen van TV.
Ik weet niet op welke dag de functionaliteit gestopt is, maar ik ben rond 21/08 van abonnement veranderd van WIGO naar "One for 4" mogelijk is daar iets misgelopen?
Uiteindelijk heb ik op 26/08 na nog eens vragen via WhatsApp als antwoord gekregen " Dat is inderdaad zeer vervelend. We zijn ons bewust van het probleem en werken aan een oplossing. Onze IT-technici doen er alles aan om dit zo snel mogelijk op te lossen. Onze excuses voor deze hinder"
We zijn een week verder en nog steeds heb ik geen terugkijk TV.
Nu ben ik gesust geweest dat men het probleem kent en er mee bezig is, maar na een week had ik graag een update.
Weet iemand hier iets meer over?
Is dit inderdaad een algemeen probleem waar nog anderen last van hebben? Weet iemand of er zich tis op een oplossing?
Groeten.
Kristof.
Spring naar forum:
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Terugkijk TV werkt niet meer', te verwijzen!