obey-robots.txt
19 April 2024, 13:10
Goedemiddag bezoeker
Navigatie
RSS Feeds
Articles Blog Downloads Forums News Web Links
Nederlandse ISP's
· caiway.gebruikers.eu
· freedom.gebruikers.eu
· glasvezel.gebruikers.eu
· kpn.gebruikers.eu
· nlex.gebruikers.eu
· online.gebruikers.eu
· stipte.gebruikers.eu
· tele2.gebruikers.eu
· t-mobile.gebruikers.eu
· vodafone.gebruikers.eu
· xs4all.gebruikers.eu
· zeelandnet.gebruikers.eu
· ziggo.gebruikers.eu
Onderwerp bekijken
Help de helpdesk!
 Onderwerp afdrukken
binnengehaalde emails op iphone blijven niet op de Telenet server staan
kurveekyl
Geachte,

heb net mijn iPhone 4S eens in fabrieksinstellingen terug geplaatst en bij het configureren van mijn email account (Telenet) kan ik enkel configureren via IMAP server, op zich geen probleem maar vroeger bij het binnenhalen van mijn emails op mijn iPhone en waarna ik mijn emails ook verwijderde op mijn iPhone, kon ik ze thuis nog altijd binnenhalen op mijn computer, ze bleven dus op de server staan! Nu dus niet meer! Als ik ze binnen haal en verwijder ze NIET op mijn iPhone, dan blijven ze ook op de server staan, maar bij het verwijderen zijn ze dan echt verwijdert, ook van de server! Hoe zou ik het zo kunnen instellen, dat ze na het verwijderen op mijn iPhone toch nog op de server blijven staan? Dank voor eventuele hulp...
M.v.g. Kurt
kurveekyl voegde bij, afbeelding: (Klik het plaatje voor vergroting!)
foto.jpg
 
Admin
Je zult dan ipv IMAP POP moeten gebruiken. Vervolgens bij de POP instellingen aangeven dat de berichten op de server niet verwijderd moeten worden of pas na b.v. 14 dagen.
Smile
 
kurveekyl
Ja maar dat is het nu net, ik zie hier nergens dat ik een keuze kan maken tussen Imap of POP, zou dat sedert de laatste update van iPhone niet meer mogelijk zijn misschien?
Anyway, bedankt voor uw reactie...
 
Admin
Bij automatisch zoeken naar de instellingen kiest je telefoon altijd voor IMAP. Kun je een email account handmatig instellen?
Smile
 
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'binnengehaalde emails op iphone blijven niet op de Telenet server staan', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Webmail Telenet Klaagmuur : 6 09 feb 2024
is het mogelijk of niet? Algemeen : 3 10 nov 2023
Telenet webmail Klaagmuur : 3 23 sep 2023
Terugkijk TV werkt niet meer Digitale radio of televisie storing : 1 01 sep 2023
wilde internet installeren Telenet Digitale radio of televisie storing : 1 18 aug 2023
Gebruikers Online
· Gasten online: 1

· Leden online: 0
· Nieuwste lid: francy
Inloggen
Geef gebruikersnaam

Wachtwoord



Nog geen lid?

» Registreer «
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Leden enquête
Tevreden met Telenet?

Ja
Ja
62% [21 stemmen]

Nee
Nee
38% [13 stemmen]

Stemmen: 34
U moet inloggen om te stemmen.
Gestart: 02 apr 2010
1,739,656 unieke bezoeken