obey-robots.txt
29 Maart 2024, 07:37
Goedemorgen bezoeker
Navigatie
RSS Feeds
Articles Blog Downloads Forums News Web Links
Nederlandse ISP's
· caiway.gebruikers.eu
· freedom.gebruikers.eu
· glasvezel.gebruikers.eu
· kpn.gebruikers.eu
· nlex.gebruikers.eu
· online.gebruikers.eu
· stipte.gebruikers.eu
· tele2.gebruikers.eu
· t-mobile.gebruikers.eu
· vodafone.gebruikers.eu
· xs4all.gebruikers.eu
· zeelandnet.gebruikers.eu
· ziggo.gebruikers.eu
Onderwerp bekijken
Telenet Gebruikers Groep » Telenet diverse » Klaagmuur
Klacht of klachten en even je gal spuwen? Dat kan hier. Grof taalgebruik is echter niet toegestaan!
 Onderwerp afdrukken
niet reageren op telefonische aanbiedingen!
joglon
mensen, heb je een 'oud pakket' en ben je er tevreden over, reageer dan niet op een telefonische aanbieding van telenet, onder het mom dat je 'goedkoper' uitkomt met hun voorstel.
Ik had nog altijd een oud pakket nl 'Telenet express pack'. Dat kan al een aantal jaren niet meer genomen worden, maar ik was er nog steeds op ingeschreven, dus was voor mij nog altijd van toepassing (een korting van 20 euro hoorde erbij). Daar ik de voorbije maanden een aantal keer naar Frankrijk had getelefoneerd, was mijn afrekening natuurlijk duurder. Een 'lieve' medewerkster van telenet zag dat en adviseerde mij telefonisch dat overschakelen van "Telenet freephone" naar "Freephone europe" mij toch ettelijke euro's zou doen uitsparen. Besparen in deze tijd is natuurlijk interessant, dus ik zei : ok, doe maar.
Enkele dagen later kreeg ik een mailtje met een overzicht van mijn toekomstige afrekening. Wat bleek? Ik was bijna 20 euro duurder dan op mijn vroegere afrekeningen. Wat de 'lieve' medewerkster mij niet vertelde was dat door die 'Freephone europe' mijn 'Telenet Express Pack' verviel en dus ook mijn korting! Als kers op de taart, had ze ook nog extra diensten geactiveerd, die ik nooit gebruikt had en die in het gesprek niet ter sprake gekomen waren.
Ik natuurlijk telefoneren naar Telenet. Ja ze begrepen mij en zouden het in orde brengen. Enkele dagen later een nieuwe afrekening via mail: 1,5 euro goedkoper dan de vorige berekende afrekening. Ik kontroleer via 'Mijn Telenet' en zag dat alles hetzelfde was.
Opnieuw telefoneren naar Telenet. "Ja Mijnheer, daar kan ik niets aan doen". Mijn antwoord was "Dan mag Telenet het vergeten, ik ga wel over naar een andere provider". Paniek aan de andere zijde: "Wacht even ik verbind u door". Aan de andere medewerker mijn geval opnieuw uitgelegd. "Ja mijnheer ik begrijp het, ik zal alles annuleren en u opnieuw op uw oud abonnement terugzetten". Wel das voor mij goed.
Tot ik vandaag mij afrekening voor de voorbije maand binnenkreeg. Niks 'Telenet Express Pack', geen korting en betalen voor de enkele dagen 'geactiveerde' opties waar ik niet achter gevraagd heb en niet gebruikt heb!
Opnieuw telefoneren naar Telenet. "Ja Mijnheer dat gaat niet, uw 'Telenet Express Pack' bestaat niet meer, en staat niet in het systeem meer, het beste wat ik u kan aanbieden is Basis Internet met Freephone Europe."
Uiteindelijk ben ik een 15tal euros goedkoper maar wel met een minderwaardige Internet-aansluiting.
Een nieuwe werkwijze van Telenet om oude paketten uit het systeem te krijgen? Ik zal het de volgende paar maanden aanzien en als mijn nieuwe Internet-aansluiting mij niet aanstaat dan kan het dat ik na 20 jaar Telenet-klant toch overstap naar een andere provider. Op dit moment teleurgesteld in Telenet!
 
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'niet reageren op telefonische aanbiedingen!', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
is het mogelijk of niet? Algemeen : 3 10 nov 2023
Terugkijk TV werkt niet meer Digitale radio of televisie storing : 1 01 sep 2023
MS Exchange werkt niet via Telenet verbinding Instellingen software : 1 28 apr 2021
Telemeter geeft gebruik niet meer weer Storing : 2 12 jun 2019
Menu werkt niet Digitale radio of televisie storing : 1 16 sep 2017
Gebruikers Online
· Gasten online: 5

· Leden online: 0
· Nieuwste lid: francy
Inloggen
Geef gebruikersnaam

Wachtwoord



Nog geen lid?

» Registreer «
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Leden enquête
Tevreden met Telenet?

Ja
Ja
62% [21 stemmen]

Nee
Nee
38% [13 stemmen]

Stemmen: 34
U moet inloggen om te stemmen.
Gestart: 02 apr 2010
1,736,657 unieke bezoeken