ik probeer eerst eens langs deze voor ik weer uren lang aan de telefoon hang bij telenet en na eindelijk telefonisch contact weer zever van reset je modem gedoe
mijn internet valt regelamtig weg , in begin was nog oke , maar nu begint het echt meer meer de kop op te steken , vaak springt het weer goed , duurt het enkele seconden en is weer in orde , maar is wel shitty als ge op msn aan't chatten zijt en constant u verbinding dan weg valt
soms moet ik dan pc uitzetten , dlink uit en modem resetten en dan terug dlink aan en pc aan
het betreft hem dus bekabeling en met dlink
de modem is nog niet zo lang geleden vervangen geweest en zou denk ik wel in orde moeten zijn , met digitale tv zijn er geen problemen tenzij er storingen bij telenet zelf zijn.
dus zou'k de modem al willen uitschakelen , ik dacht dan de dlink , ma ik heb is een andere gebruikt en zelfde liedje
ben dan is de bekabeling beginnen checken wat draden verandert en was zelfde
vaak treet het probleem op als ik bv op internet surf , downl en msn vaak stropt het dan ineens op
zijn er nog mensen met zulk probleem geweest en oplossing gevonden ? zo ja welke ? wat kan er het probleem zijn iemand een idee ?
ik heb geen zin om die knuppels hier weer over de vloer te hebben en me weer een rekening onder de neus te laten duwen
betalen al genoeg voor die gezever
Spring naar forum:
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'internet valt regelmatig weg', te verwijzen!