Daar 1 van mijn GSM abonnement dit van Telenet verloopt in november ging ik naar 'mijn telenet' daar zag ik dat ik online een verlenging met ofwel een nieuwe gsm ofwel een korting kon krijgen. Diezelfde dag kreeg ik van een telefoniste van telenet ook dit nieuws te horen.
Daar er een nieuwe GSM nodig was werd voor een nieuwe GSM gekozen.
Online kreeg ik er ook een handsfree set bij en de telefoniste beloofde dat dit er zeker bij zou zijn.
Na een levering aan huis (die bijna 10 dagen duurde) was natuurlijk die handsfree set er niet bij.
Na een telefoontje met telenet klantendienst kreeg ik te horen dat de telefoniste een fout had gemaakt en dat ik eigenlijk dus pech had en ze hier niets meer aan konden doen.
Wel een schitterend service van telenet natuurlijk om klanten op deze manier te behandelen.
Daar 1 van mijn GSM abonnement dit van Telenet verloopt in november ging ik naar 'mijn telenet' daar zag ik dat ik online een verlenging met ofwel een nieuwe gsm ofwel een korting kon krijgen. Diezelfde dag kreeg ik van een telefoniste van telenet ook dit nieuws te horen.
Daar er een nieuwe GSM nodig was werd voor een nieuwe GSM gekozen.
Online kreeg ik er ook een handsfree set bij en de telefoniste beloofde dat dit er zeker bij zou zijn.
Na een levering aan huis (die bijna 10 dagen duurde) was natuurlijk die handsfree set er niet bij.
Na een telefoontje met telenet klantendienst kreeg ik te horen dat de telefoniste een fout had gemaakt en dat ik eigenlijk dus pech had en ze hier niets meer aan konden doen.
Wel een schitterend service van telenet natuurlijk om klanten op deze manier te behandelen.
Vervolg:
Na contact met telenet ... ondanks belofte dat zij me zouden terugbellen ... kreeg ik te horen dat ze dit niet kunnen oplossen en zelfs de persoon niet kunnen vinden die dit gezegd heeft.
Enkel een abonnementskorting van 2 maanden ... ik hang toch vast voor 2 jaar en kan hier niet aan verzaken zonder boetebetaling.
Dan contact rechtstreeks met Belcompany gehad ... daar krijg ik de reactie .... mijnheer u bent niet de enige dit is aan een heleboel klanten van telenet door telenet telefonisten gezegd. U kan het toestel terug binnenbrengen en krijgt 1 euro terug maar niet ruilen bij ons. Belcompany was heel vriendelijk trouwens.
Spring naar forum:
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Beloften niet nagekomen', te verwijzen!