obey-robots.txt
26 April 2024, 18:22
Goedenavond bezoeker
Navigatie
RSS Feeds
Articles Blog Downloads Forums News Web Links
Nederlandse ISP's
· caiway.gebruikers.eu
· freedom.gebruikers.eu
· glasvezel.gebruikers.eu
· kpn.gebruikers.eu
· nlex.gebruikers.eu
· online.gebruikers.eu
· stipte.gebruikers.eu
· tele2.gebruikers.eu
· t-mobile.gebruikers.eu
· vodafone.gebruikers.eu
· xs4all.gebruikers.eu
· zeelandnet.gebruikers.eu
· ziggo.gebruikers.eu
Onderwerp bekijken
Telenet Gebruikers Groep » Telenet verbindingsproblemen » Storing
Geen verbinding met internet. Meld hier storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Onderwerp afdrukken
maakt geen verbinding met internet
ruud62
Hallo, sinds enige tijd/dagen heb ik problemen met mijn internet als ik de pc opstart wordt er geen verbinding met het internet gemaakt.
Ik ga dan via netwerkcentrum om daar problemen op te lossen nadat dit gedraait heeft heb ik terug internet en blijft het tot een nieuwe herstart.

De melding die ik krijg bij starten toont een zitbank als icoon voor mijn netwerk terwijl er een huis moet staan voor thuis netwerk.
Na het draaien van problemen oplossen wordt het een huis en kmot de melding dat "lan verbinding heeft geen geldige IPP configuratie.


Laatst had ik wel problemen met printer die was op wireless gezet geweest maar dan kon ik niet meer scannen daarom terug via usb aangesloten en daar werkt alles goed terug, nu weet ik niet of dat iets met de internet verbinding kan te maken hebben kwestie van instellingen....

Systeem is Windows 7, 64 bits, en fibernet installatie.

Hopelijk kan iemand mij helpen want dit is knap vervelend en ben niet gerus of mijn verbinding nu niet open en bloot ligt bij wijze van spreken.

Mvg
Rudi
 
Admin
Raar probleem.
Probeer het volgende eens om uit te sluiten dat het ligt aan drivers of je firewall. Start je pc op in de veilige modus met netwerk. Dit kun je doen door tijdens het opstarten op F8 (herhaaldelijk) te drukken.

Soms krijg je met F8 een boot menu (afhankelijk type pc) om van cd of harde schijf op te starten. Dan heb je te vroeg op F8 gedrukt.
Smile
 
ruud62
Net getest, geen probleem ging gewoon door als ik in het netwerkcentrum ging kijken stond het op thuisnetwerk.
Nu herstart dan en alles is normaal nu.

Ik kom terug moest het zich opnieuw voordoen.
 
ruud62
sinds paar dagen duikt dit probleem terug op......kan er iets kapot zijn in de pc????
 
Admin
Voer deze tip eens uit.
Twee tips om je LAN netwerk te herstellen
Smile
 
ruud62
Ik draai Windows 7 64 bit?
 
Admin
Dat maakt niet uit.
Smile
 
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'maakt geen verbinding met internet', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
wilde internet installeren Telenet Digitale radio of televisie storing : 1 18 aug 2023
MS Exchange werkt niet via Telenet verbinding Instellingen software : 1 28 apr 2021
Vraag over de snelheid internet Snelheid : 4 19 aug 2018
Internet WiFi Homespot Storing : 1 05 apr 2016
is het de modem? de aansluiting? de netbeheerder? niemand die iets zegt en ik heb geen internet en g Algemeen : 2 28 nov 2013
Gebruikers Online
· Gasten online: 1

· Leden online: 0
· Nieuwste lid: erbry
Inloggen
Geef gebruikersnaam

Wachtwoord



Nog geen lid?

» Registreer «
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Leden enquête
Tevreden met Telenet?

Ja
Ja
62% [21 stemmen]

Nee
Nee
38% [13 stemmen]

Stemmen: 34
U moet inloggen om te stemmen.
Gestart: 02 apr 2010
1,740,626 unieke bezoeken