obey-robots.txt
02 Mei 2024, 05:32
Goedenacht bezoeker
Navigatie
RSS Feeds
Articles Blog Downloads Forums News Web Links
Nederlandse ISP's
· caiway.gebruikers.eu
· freedom.gebruikers.eu
· glasvezel.gebruikers.eu
· kpn.gebruikers.eu
· nlex.gebruikers.eu
· online.gebruikers.eu
· stipte.gebruikers.eu
· tele2.gebruikers.eu
· t-mobile.gebruikers.eu
· vodafone.gebruikers.eu
· xs4all.gebruikers.eu
· zeelandnet.gebruikers.eu
· ziggo.gebruikers.eu
Onderwerp bekijken
Help de helpdesk!
 Onderwerp afdrukken
Geen verbinding
wannes1957
Sinds zondag geen verbinding met Telenet ondanks dat op de router alle lampjes branden. Aansluitingen allemaal correct. Geprobeerd op PC, Laptop en Notebook. Geen resultaat. Ergste is dat ik bij Telenet niemand maar dan ook niemand kan bereiken om mij te helpen. Geen rechtstreeks contact mogelijk. Nergens. Is dat de verwachte klantenservice ? Ik denk er sterk over er vanaf te stappen. Dus ' HELP ' !
 
Admin
Wil je eens het volgende proberen:
Ga naar start en klik op uitvoeren. Type cmd in het venstertje en op ok. Je krijgt nu een dosvenster.

Type in dat dosvenster: ping 46.17.4.98
Wat is daarvan de output?
Smile
 
wannes1957
Bedankt voor de tip. Intussen ben ik vandaag naar Sint-Niklaas naar een Telenetwinkel moeten gaan om uiteindelijk alles voor mekaar te krijgen. Van daaruit heeft men uiteindelijk een technicus kunnen contacteren die morgen, dinsdag 10 januari, tussen 12u30 en 18u00 zal kunnen langskomen om alles in orde te brengen. Waarom is er zo weinig duidelijk op d website van telenet. Veel mensen ergeren er zich over. Doen jullie daar aub iets aan. Ik ben al 10 jaar Telenetklant maar qua deze problemen is er geen haar beterschap. Nogmaals bedankt.
 
Admin

Quote

wannes1957 schreef:

Waarom is er zo weinig duidelijk op d website van telenet. Veel mensen ergeren er zich over. Doen jullie daar aub iets aan. Ik ben al 10 jaar Telenetklant maar qua deze problemen is er geen haar beterschap. Nogmaals bedankt.


Ik ben niet van Telenet! Wink Dit is een onafhankelijk forum dat Telenet gebruikers probeert te helpen.
Smile
 
wannes1957
Sorry maar toch héél erg bedankt.Wink
 
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Geen verbinding', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
MS Exchange werkt niet via Telenet verbinding Instellingen software : 1 28 apr 2021
is het de modem? de aansluiting? de netbeheerder? niemand die iets zegt en ik heb geen internet en g Algemeen : 2 28 nov 2013
Telenet modem 5Ghz wifi-verbinding Telenet kabel modems, Motorola, Arris, : 6 09 aug 2013
Geen on-screen menu van aangesloten DVR meer Decoders van Telenet voor digitale radio en tv. : 5 07 aug 2013
Geen internetverbinding met smartphone Storing : 2 20 mei 2013
Gebruikers Online
· Gasten online: 2

· Leden online: 0
· Nieuwste lid: erbry
Inloggen
Geef gebruikersnaam

Wachtwoord



Nog geen lid?

» Registreer «
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Leden enquête
Tevreden met Telenet?

Ja
Ja
62% [21 stemmen]

Nee
Nee
38% [13 stemmen]

Stemmen: 34
U moet inloggen om te stemmen.
Gestart: 02 apr 2010
1,741,482 unieke bezoeken